1. تفسیر متنی، محتوایی و شکلی سیاست های حقوق برند
2. الزامات قانونی و تعاملات بین بخشی تحقق حقوق برند
3. بررسی و تبیین جایگاه قانون حقوق برند دربرنامه های پنج ساله توسعه وسند چشم انداز کشور
4. اهمیت نقش رسانه های جمعی و دستگاه های اطلاع رسانی در حمایت از حقوق مصرف کننده
5. تعیین سهم، نقش و اثر بخش های خصوصی، تعاونی و تشکل های مردم نهاد در تدوین سیاست ها، راهبردها و قوانین مرتبط
6. قانون حمایت از حقوق برند و مولفه های بین المللی آن
7. آشنایی با تجارب ودیدگاههای سایرکشورها در موضوع حقوق برند
محورهاي همايش
برگزار كنندگان: گروه بین المللی معاصران
مهلت ارسال چكيده مقالات: فراخوان مقاله ندارد
مهلت ارسال متن كامل مقالات:
تاريخ برگزاري همايش: 16 تیر 1392
سايت همايش: <A href="http://www.brandrights.ir">www.brandrights.ir</A>
تلفن تماس دبيرخانه: 88547910-11
آدرس دبيرخانه: تهران - خیابان سهروردی شمالی - انتهای خیابان خرمشهر-پلاک 133- واحد 3 - طبقه دوم
محل برگزاري: تهران - مرکز همایشهای بین المللی نیایش
ایمیل: <A href="mailto:brandrights@yahoo.com">brandrights@yahoo.com</A>
نقل از وبلاگ سرکار خانم فریبا زارعی